tanka kärlek

sitter och funderar på när jag ska attakera sängen? hm... har ju faktiskt sovmogon länge i morgon så ska nog passa på att njuta av kvällen en stund till. En till kopp varm härligt te kanske? fast det kanske räcker med två. Gott är det ju så det kan vara svårt att sluta ibland måste jag erkänna.



Måste bara nämna en sak till om vår temadag i skolan idag. Vi hade nämligen en jättebra föreläsare på skolan som hette Cajsa Tengblad. Hon pratade om självbild och hur man mår som bäst.

Jag har aldrig lyssnat på en föreläsare som varit så engagerad och rolig tidigare. Hon pratade med en sån inlevelse att man bara inte kunde sluta lyssna. Hon till och med "svimmade" och trillade ihop på golvet (fejk då såklart) men vår lärare blev nästan skraj.

Det hela handlande mycket om att man mår som bäst när man känner sig omtyckt och det är väldigt viktigt att inte våra inre "kärlekstankar" töms utan dagligen blir påfyllda. Jag är defenitivt inte rätt person att återge denna föreläsning men måste tipsa om henne! Hon har bland annat skrivit en bok "självbild".
klicka här för att komma till hennes hemsida :D



Uppgiften vi fick var att se till att fylla på någons kärlekstank ♥ vi får se vem det lyckliga blir ^^


Kommentarer
Postat av: tum

heej det är nu helg och jag undrar om du har tid att ritta ett täckning åt mig? för att jag skulle vilja ha ett av dig, bara av dig för du ritar så fin:)



kram

2010-11-19 @ 20:10:10
URL: http://onleytum.blogg.se/

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback