tjolahopp

Hjälp vad tiden går snabbt :o det var ju nästan länge sen jag skrev ett inlägg nu. Så det är bäst jag gör det :)

Första skolveckan efter lovet är slut och helgen är äntligen här. I morgon ska jag och pappa iväg för att fixa ihop min prototyp till mitt formprojekt i skolan.
kameran ska med och jag lovar att fota lite medans vi håller på :) ska bli spännande och se om det blir så bra som jag tänker mig :D

Ikväll har vi haft främande här hemma, trevligt. Vi har spelat spel och haft det skojj mest hela tiden. Även fast jag vart sjukt trött nu på slutet.

Tror det kan bero på att jag har så jättemycket i skolan nu innan jul och är väligt stressad. Känner mig trött, har ont i huvuden och så väldigt ofta numera. Men jag hoppas att det ska lugna ner sig. För det är inte lätt att prestera bra om man är jätte trött och nästan har konstant huvudvärk :S

Har varit hos frisören en gång till förrästen. Efter förra gången jag var där så blev mitt hår gulare efter varje gång som jag tvättade (fast jag använde silverschampo) Så jag fick komma dig en gång till så skulle dom göra ett nytt försök gratis. Så nu är jag riktigt nöjd med min hårfärg måste jag säga. Den är ljus men den är inte alls gul längre och utväxten är inte lika tydlig men kommer inte se lika konstig ut när mitt hår växer ännu mer. :D perfekt!



Nu håller jag verkligen bara tummarna för att det ska hålla sig likadant även när jag tvättar håret! :D


Kommentarer

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback