Ung och bortskämd

Kollade nyss på premieren av detta program som börjar sändas i svt.

HELT GALET!!! trodde seriöst inte man kunde vara så himla bortskämd! 18-24 åringar som bor i egen lägenhet men låter sina föräldrar komma och laga mat, städa, diska och göra precis allting! jag lovar dom gör verkligen ingenting. Dom jobbar inte utan får alla pengar av mamma och pappa (och det är ju inte lite heller)

Dom fick jobba 5 timmar som "vanliga människor", åka och handla mat och göra lite andra vanliga saker tillsammans och efter nån dag tyckte nån att det var som att vara en slav ... erm... nja skulle inte riktigt tro det va.

kolla in det och få er ett gott skratt :) man får ganska bra självförtroende också :) haha jag som tycker jag är dålig på att städa och laga mat.. men nu känner jag mig ju nästan bra ;)



www.svt.se


Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan har du någon fin bild du är lite extra stolt över? (:

Då kanske du har lust att delta i min tävling Veckans Bild? :D

Allt du behöver göra är att gå in på min blogg och följa instruktionerna så kanske du tar hem segern!

Ha det så bra! (:

2010-11-08 @ 22:00:14
URL: http://thedevilschild.blogg.se/
Postat av: emma Joelsson

ja jag såg de också (mest för att jag inte hittade fjärrkontrollen så att jag kunde ändra kanal xD) och det var riktigt roligt! Haha. Man känner sig bra och jag skulle verkligen vilja vara med på det där programmet! lätt. fatta vilket läger eller?!

2010-11-08 @ 22:14:46

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback