bild projekt

Nu har vi jag och Marielle kommit igång lite mer ordentligt i vårt bild projekt. Vi ska alla göra förslag till en väggmålning till ett dagis. och igår började vi på vårt förslag i skala 6:1 :)

tanken är den att löven till träden ska gå att byta ut efter årstiderna
vår - knoppar
sommar - gröna löv
höst - löv i höstfärger
vinter - snöflingor

vi ska i så fall måla med magnetfärg under och så får alla hjälpas åt att byta löv under året. Vi ville inte bara göra en målning utan också någonting roligt där barnen får vara delaktiga. Det är i alla fall vad jag skulle tycka om om jag var liten och gick på dagis.

jag stod för målandet av bakgrund och Marielle för själva träden. men i grunden är det en blandning av våra tankar tillsammans :)


flumm i bildsalen :) Jennifer till vänster och Marielle till höger :)


Kommentarer
Postat av: Marielle

MAHAAA jag diggar vår bild!!! :D:D

2010-10-15 @ 22:27:18
URL: http://estetrain.blogg.se/

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback