en flummig fotande iida som har sovmorgon

Idag, fredag var en konstig fredag! För det kändes verkligen som lördag när jag vaknade i morse. Har i vanliga fall en lång sovmogon till 12.20 på fredagar. Men idag var vår första lektion inställd. Så ni kan ju bara tänka er hur lång sovmorgon det blir då. Vi började 14.05 :o

Jag utnyttjade detta tillfället i alla fall och passade på att åka hem till min pojkvän när jag ändå inte har stressigt till skolan. Så det kändes väldans konstigt och åka till skolan sen, lite ovärt också eftersom det bara var en lektion. Men men måste man så måste man :)

Efter skolan följde Bianca med mig på stan. I jakt på någonting som jag skulle kunna stoppa min Iphone i :) nån liten väsk-aktigt fodral som inte såg allt för hemsk ut xD ... kännde att jag behöver någonting som skyddar det mot eventuella katastrofer! Eller rättare sagt så lovade jag mamma att jag skulle fixa någonting idag x)

Efter ett tags sökande hittade vi en liten sak som var som gjord för min Iphone :D lagom stor och allt! så då var det bara att slå till :)

flummade såklart en del med, fotade (minst lika självklart) och bianca köpte godis (godisgris) en mycket trevlig eftermiddag :)





| canon EOS 550d | canon speedlite 270EX |

tack plutten ^^!


Kommentarer

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback