home sweet home


Nu sitter jag hemma på sängen igen, helt slutkörd efter en hel dag i både Göteborg och Borås. Men det har varit en trevlig dag så jag ska inte klaga.

Vi har varit på textilmuseét i Borås och kollat på några utställningar,  karin Larsson, 1900- tals mode och en utställning av högskole-elever och deras tolkningar av Karin Larsson.

I Göteborg var vi på Röhsska musseét där dom hade en utställning som heter "textilia". Masson av olika textilkonstverk både enklare och enormt komplcerade. Väldigt fränt!

Har tagit en del bilder på de ställen där man fick göra det. Men nu är jag på tok för trött för att ladda in dom i datorn och ev. redigera osv. så det får bli morgondagens uppgift.


Kommentarer
Postat av: Lois

Va söööt du är! <3

DIN BLOGGG ÄGER ;9

hiihihihi

2010-10-20 @ 23:30:12

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback