monday.. here we go again

Helgen tog slut lika snabbt denna veckan som alltid. Det som är positivt med det är att nästa helg närmar sig ^^ fast jag ska inte klag. Gillar faktiskt att gå i skolan. I alla fall just för tillfället, roliga lektioner och en underbar klass.

Idag var det Vävning, matte och Form som stod på schemat. HÄRLIGT!

Det var faktiskt första gången jag hade vävning idag. Kanske konstigt eftersom det var ett bra tag sedan skolan började. Men eftersom mitt schema inte alls passar ihop med tåg och busstiderna in till Jönköping (får vänta ca 1,5 timmar på skolan innan första lektionen) fick jag möjligheten att gå en extra kurs. Offrar min sovmorgon men det är det värt! för vävningen var jättekul ^^! låter kanske som nån tant syssla men jag tyckte om det. Sen är det ju faktiskt så att man itne bara sitter och väver mattor. Just nu har jag börjat väva en lång och mysig halsduk av alpaka ull! längtar tills den bilir färdig för den kommer bli hur gosig som helst att ha på sig nu när höstkylan kryper på.

överraskande bra bild för att vara mobilkamera måste jag erkänna :)


Kommentarer

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback