sunday again

Helt galet hur snabbt helgerna flyger förbi. Men det känns inte lika jobbigt denna söndagen eftersom min praktikvecka börjar i morgon. Visserligen måste jag fortfarande gå upp ganska tidigt. Men det är inga vanliga lektioner och inga läxor. Plus att det är höstlov veckan efter. 2 veckors paus från skolan helt enkelt :) härligt!

igår var jag med söta Louise. Vi gick på stan och sedan stack vi till hemmakväll, hyrde 3 filmer, köpte mat och lite annat gott och hade film-maraton halva natten ^^

The Grudge 3  - Dear John  -  2012



på tal om film och sånt såg jag precis ett avsnitt av den nya tv-serien The Event på svt-play :)
riktigt bra faktiskt! väldigt svårt att försöka lista ut någonting. För det är verkligen komplicerat. Man kunde inte ens lita på poliserna juh! men det är ju bara tråkigt om en serie eller film är förutsägbarm, eller hur?:)

nog pratat om film och serier, nu ska iida sova för att vara en duktig praktikant i morgon ^^


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: det är finfint! :) vad ska du göra idag? :D

2010-10-25 @ 15:18:30
Postat av: Anonym

Hej kan inte du va jättegullig och rösta på mig här? Skulle bli glad då :D ♥



http://www.ellos.se/?startpage=3976&id=492&lang=SE&action=confirm

2010-10-25 @ 15:27:07
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback