this is how we do it

PEDDO BEAR AND HIS BITCH
(nalle och docka på lite mer normalt språk)
walked around in jönköping tonight
...
och försökte hitta till festen men det tog dock en timme (the party don´t start until we walk in) men efter att ha dansat lite i busskuren, tagit fel buss en bit och väntat på rätt buss kom vi äntligen fram :)
...
och der var ju absolut inte så att folk stirrade när vi irrade runt på stan eller så ;)
haha till och med en stadsbuss stannade på vägen och chaffuören pekade på oss och skrattade x) haha!
...
hos mikki blev det mat, flumm, skräckfilm och lite annat skojjsigt:)

HÄRLIG KVÄLL!








årets halloween outfit bestod av lite gamla kläder från min mammas garderob, en hatt som jag lyckades hitta precis innan affärerna stängde och ett par söta gamla näbbskor som jag hittade i en låda i källaren :). Så det behöver inte kosta en förmögenhet att klä ut sig :)! leta runt lite och se vad du hittar i dina föräldrars gömmor så ska du nog se att du hittar någonting som är intressant :D



Kommentarer
Postat av: Jullsaaan

Haha coola outfits :D

Vad har du för kamera??



Rösta på mig i veckans blogg SNÄLLA!



http://eeevelinaandersson.blogg.se/2010/november/-.html#comment



KRAM PÅ DIG!

2010-11-01 @ 20:35:47
URL: http://jullsaaan.blogg.se/

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback