full rulle

Sportlovet är här och jag har det minsann fullt upp. Har inte haft en lugnt dag känns det som.
I fredags var jag med Bianca och Louise och hade myskväll med mycket skratt, flumm och prat.

I söndags firades det alla♥dag med min älskling. Vi hade det bäst, lagade mat tillsammans, såg på film och myste. underbart! Fick till och med blommor ^^

Måndagen spenderades med mina tjejor från högstadiet. Vi åkte in till stan och såg på bio och sen åt vi på resturang. Inte alls mobbat att sitta 5 tjejer tsm på alla hjärtans dag. Lovar att vi va dom ända på både bion och resturangen som inte satt kille och tjej xD. Men vi hade det riktigt mysigt i alla fall. Tur man har vänner att vara med på alla hjärtans dag när ens pojke bara måste jobba hela tiden :P

Tisdag morgon gick jag upp vid 05.00 och gjorde mig i ordning för att åka till stockholm. Det var en rolig dag för både ledarna och konfirmanderna som vi åkte med. Besökte några olika kyrkor (svinkalla) och hade fritt på stan i några timmar. Då passade vi på att träffa vår kompis Axel. Träffade honom i Taizé i sommras och har inte sett honom sen dess. Så det va skojjigt att se honom igen. Han e en rolig typ asså.

Efter en lång och intensiv dag i stockholm gick jag hem och sov för att åka till min Dennis på onsdag morgon och stannade där tills idag. Segade mest eftersom han skulle jobba natt påde igår och idag. Men det e mysigt  i alla fall. Men nu är jag hemma igen och klagar på att lovet går så snabbt. Har suttit ett tag och försökt plugga både naturkunskap och körkorts-teori. Är så mycket nu! längtar till sommaren.

I morn ska jag vara med Elin och Sara och ha picknick uppe på gamla slalombacken^^ hihi och sen på lördag åker jag och familjen till göteborg. Så jag har som sagt ett fullspäckat lov.

Men nu ska jag ta och koppla av lite och gå upp till mamma och kolla på the Mentalist! känner att jag behöver njuta lite av mitt lov just nu.


Kommentarer

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback