håltimme

Sitter i skolan och väntar på att denna extremt långa håltimme ska ta slut. Har haft matteprov från klockan 8, vet inte alls hur det gick men jag hoppas på det bästa.

Nästa lektion börjar inte förrän 12.10 så det är ett tag kvar kan man säga.

Bea och Marielle sitter och spelar facebookspel x) och jag vet inte riktigt vad jag gör. Men inte det i alla fall.

Ska bli skönt att komma hem och mysa med min älskling sen. Nu när jag äntligen har blivit frisk igen! det är anledningen att jag inte har skrivit någonting de senaste dagarna. Tror aldrig att jag har varit så sjuk innan. Det var hemskt!



Kommentarer
Postat av: Bianca

Alla verkar ha haft influensa/förkylning i år, alldeles för lång och kall vinter.

2011-02-25 @ 01:17:20
URL: http://www.therabbithole.se/

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback