gilla helg!

Helgen närmar sig! och det gör även årets läger på flämslätt. Taggar otroligt mycket faktiskt!

Maskerad innebandy turnering :D hemlis än så länge vad vi ska klä ut oss till :P men jag har faktiskt lagt ner lite möda på det. Satte faktiskt igång symaskinen en stund till och med.

Temat iår är "kärleken övervinner allt" och jag bara älskar det! det var ju nämligen exakt ett år sedan som jag träffade en underbar människa som heter Dennis för första gången♥ min älskade pojkvän

har packat och gjort det mesta klart nu så nu är det bara en sista dag i skolan att klara av och sen bär det av ^^



Kommentarer
Postat av: Johanna'

Nu har jag utsett en veckans bloggvinnar. Gå in och se om det blev du! :D ikväll kommer det en ny tävling så håll utkik!

2011-02-01 @ 13:08:21
URL: http://johannalicious.blogg.se'

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback