längtar redan till sommaren

då var skolan i full gång igen. Nya uppgifter och nya prov som väntar. Jag taggar redan sommaren! Det är i alla fall tur att de flesta av mina ämnen är roliga. Men det är press i de ämnena också såklart så även de kan bli jobbiga ibland. Lov är så underbara när man slipper prestera så mycket hela tiden.

Men jag ska defenitivt inte klaga allt för mycket på gymnasiet. För jag blir så stressad varje gång jag tänker på vad jag vill göra efter gymnasiet. För jag vet inte alls! Blir nog att gå folkhögskola ett år och tänka ut vad jag vill med mitt liv.

har inte blivit så mycket bloggande nu på sistone, ber om ursäkt för det. Men all min ork försvann för ett tag och jag var tvungen att verkligen vila upp mig så mycket jag kunde. Har inte varit hemma så jättemycket heller utan tillbringat nästan hela lovet tillsammans med min pojkvän Dennis. Helt underbart har det varit i alla fall.

Ska ta tag i mitt bloggande lite mer seriöst från och med nu :)



Kommentarer

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback