home sweet home

Nu är jag äntligen hemma igen efter en lång helg. Igår åkte jag och familjen till borgstena och träffade några vänner. Vi planerade vår kommande resa till underbara London i Juni och språkresan till USA jag, min syster och deras dotter sofia ska på i sommar.

Idag har jag övningskört med pappa, gick riktigt bra faktiskt. Sen var det direkt till Konfan eftersom vi hade tema dag. Riktigt lyckat vart det och jag hoppas alla våra små konfirmander hade minst lika roligt som vi ledare hade. Spelade bland annat en riktigt flummig (med seriös) teater. Mycket skratt vill ajg lova.

Har en hel del bilder men dom får nog vänta tills i morn innan dom ser dagens ljus. För nu är jag på tok för trött och duschen ropar på mig.

Ha en bra kväll♥


Kommentarer
Postat av: e

varsågod! hur är läget?

2011-03-08 @ 18:16:00
URL: http://emshiie.blogg.se/
Postat av: e

ja verkligen ! mega gott !:)

2011-03-09 @ 20:41:28
URL: http://emshiie.blogg.se/

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback