iidas.se byter stil

Hej allihopa,
jag tänkte bara meddela att jag håller på att fixa en ny hemsida som kommer ersätta min blogg iidas.se. Så från och med nu kommer ni inte se några fler inlägg på den här bloggen. Jag kommer däremot använda mig av samma adress iidas.se så ni kommer att ledas direkt till min nya hemsida automatiskt. Däremot kommer stilen kanske kännas annorlunda. Min tanke är att den mer ska vara som en portfolio. Så att den kan användas mer proffs mässigt. Dock kommer det fortfarande finnas en blogg del där ni kan läsa om lite allt möjligt.

Hoppas ni vill fortsätta följa min kreativa väg genom livet. :)



Kommentarer

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback